Friday, May 24, 2013

Antara Alasan Wanita Enggan Menutup Aurat

gambar sekadar hiasan


1. Semua yang tutup aurat, kompom masuk syurga ke?
-Yang pasti, tak tutup aurat, kompom masuk neraka.

2. Tudung labuh pun macam baik sangat. Buat dosa jugak. Mengumpat orang.
-Bila Iblis tak mahu ikut perintah Allah untuk bersujud kepada Adam, dia menyalahkan perintah Allah itu. “Apahal pulak aku kena sujud, aku lebih baik dan mulia”. Samalah dengan tudung. Tudung pula yang disalahkan, ” pakai tudung tak mestinya baik..bla…bla…bla…”


3. Macamlah kau bagus sangat nak tegur aku. Kau dulu lagi jahat.
-Tidak tersabit larangan dari Nabi untuk seseorang yang bahkan baru masuk Islam untuk pergi berdakwah kepada kaumnya. Maksudnya, dakwah itu tuntutan. Selagi kau Islam, dakwah tu wajib walaupun kau sendiri tak berapa betul. Sekurang-kurang dia insaf dan bertaubat sekarang.

4. Walau kami pakai seksi tapi hati kami baik.
-Adakah kau mendakwa diri kau mempunyai hati yang suci, iman yang tinggi dan kononnya ia sudah cukup menjamin maruah diri kau tanpa perlu menutup aurat?

5. Pakai jarang ke ketat ke, itu hak kami. Kalau tak suka jangan tengok.
-Adakah kau berani menjamin bahawa semua lelaki ajnabi mempunyai hati suci dan iman yang tinggi untuk menahan godaan syaitan serta nafsu yang membuak-buak?

6. Kami rasa apa yang kami pakai tak seksi. Terpulang kepada individu yang memandang kami.
-Seksi atau tidak, kau tetap berdosa walaupun hanya menayang sehelai rambut kau.

7. Walau kami tak bertudung, kami tetap sembahyang dan puasa.
-Apakah ibadat kau diterima? Kau yakin cuma dengan berpuasa sudah cukup untuk menjamin kau masuk syurga?

8. Sukahati kamilah nak pakai macam ni. Kami tak susahkan hidup orang lain.
-Kau sebenarnya dah susahkan bapa, abang, adik, suami serta orang lain dengan menarik mereka ke neraka bersama kau disebabkan mereka tidak menegur dan gagal mendidik kau.

9. Apa yang kami pakai, ini antara kami dengan Tuhan.
-Berani cakap di dunia, berani ke kau cakap macam tu depan Allah nanti? Lawan perintah Allah, Neraka tempatnya.

10. Kami pakai seksi macam ni, sebab ikut arahan photographer/pengarah filem untuk disesuaikan dalam scene. (ayat artis)
-Sanggup patuh arahan mereka daripada patuh suruhan Allah?

11. Bukan kami tak mahu menutup aurat, cuma masih belum sampai seru.
-Mati tidak mengenal usia. Tak takut ke mati dalam usia muda? Tak sempat nak bertaubat nanti.

12. Takkan nak buat perubahan secara drastik? Slow-slow la..
-Boleh ke cakap kat Malaikat Izrail nanti, tunggu kejap! Lepak la dulu. Jangan ambil lagi nyawa aku.

13. Tutup aurat tu bagus tapi kami tidak mahu hipokrit kerana tidak ikhlas melakukannya.
-Kalau begitu kau sebenarnya memang hipokrit kerana tidak ikhlas beragama Islam.

3 comments:

Coach Factory said...

oakley sunglasses, polo ralph lauren outlet, michael kors outlet online, michael kors outlet online, kate spade handbags, michael kors outlet online, nike air max, kate spade outlet online, red bottom shoes, louis vuitton, chanel handbags, burberry outlet online, prada outlet, cheap oakley sunglasses, michael kors outlet, louis vuitton outlet online, coach outlet, ray ban sunglasses, gucci handbags, nike air max, christian louboutin outlet, louis vuitton outlet, longchamp handbags, michael kors outlet store, jordan shoes, longchamp outlet online, nike shoes, louis vuitton outlet, oakley vault, nike free, longchamp outlet, burberry outlet online, prada handbags, ray ban outlet, michael kors outlet online, coach factory outlet, coach outlet store online, louis vuitton handbags, tory burch outlet, christian louboutin shoes, louboutin shoes, polo ralph lauren, tiffany and co jewelry, coach purses, true religion

Coach Factory said...

true religion outlet, air max pas cher, barbour, longchamp, sac louis vuitton, sac vanessa bruno, mulberry, north face pas cher, new balance pas cher, louis vuitton, nike free, oakley pas cher, longchamp, nike huarache, ray ban pas cher, ralph lauren, chaussure louboutin, hollister, converse pas cher, nike blazer pas cher, true religion outlet, longchamp pas cher, nike trainers, ray ban uk, sac michael kors, timberland, nike free pas cher, nike roshe run, tn pas cher, lacoste pas cher, air max, scarpe hogan, nike air force, louis vuitton pas cher, hollister, nike air max, vans pas cher, michael kors uk, lululemon, abercrombie and fitch, hermes pas cher, north face, guess pas cher, michael kors canada, burberry pas cher, air jordan, nike roshe, louis vuitton uk, nike air max, ralph lauren pas cher

Coach Factory said...

canada goose, marc jacobs outlet, ugg, insanity workout, uggs on sale, abercrombie and fitch, beats headphones, nfl jerseys, chi flat iron, babyliss pro, mont blanc pens, p90x workout, hollister, ghd, north face jackets, moncler, giuseppe zanotti, ugg boots, soccer shoes, mac cosmetics, ugg soldes, wedding dresses, soccer jerseys, ferragamo shoes, herve leger, uggs outlet, bottega veneta, north face outlet, new balance outlet, moncler outlet, moncler, reebok outlet, canada goose outlet, mcm handbags, canada goose pas cher, vans outlet, valentino shoes, jimmy choo shoes, roshe run, rolex watches, canada goose outlet, birkin bag, asics shoes, canada goose uk, celine handbags, canada goose outlet, lululemon outlet, ugg outlet, instyler ionic styler, moncler