Saturday, February 19, 2011

Spider Hisap Rokok Dunhill 20

Baru lepas dari tengok bola Kelantan vs T-Team berkesudahan Kelantan menang dengan tendangan penalti,aku tengok dekat kedai makan berhampiran dengan 'kondo' aku jer....
Dekat 2 jam tengok bola,2 gelas air . Lepas tengok bola aku pergi 7E untuk beli topup, 'bang topup celcom 5 ringgit' mase tunggu topup datang seorang mamat nie kat tepi aku, ' dunhill satu' ... aku bayar dan toleh kat mamat tue,korang nak tau sapeee ???

layan lagu dulu




Haaaa...Tam Spider wa cakap lu,sib bek wa xnyanyi depan die tadi ekekekkekekeke,nak tegur segan plak :p

2 comments:

tam said...

hi blogger,
sy tam spider.
minta maaf ye.
sila buang entry ini.
sbb sy xsuke.
awk xmention pun sy hemsem ke kacak ke.
jd sy xsuke.
klu tidak, sy saman.
c u in court.
waklu

sincerely,
...........
tam spider

izz3™ 2011 said...

hahahha siottt je tam,court mamaoth boleh jerrrr

wakkk luuu tammm akakkakakakka