Wednesday, February 23, 2011

Kisah Perompak Bank

Seorang pencuri sangat pakar merompak bank di mana kepakaran utamanya adalah memecahkan kod rahsia pintu lemari besi. Ia selalu bekerja sendiri tanpa dibantu anak buah atau asistennya. Suatu ketika, ketika di tengah malam dia memasuki sebuah bank yang baru 1 minggu dibuka / dirasmikan. Sebuah almari penyimpanan dengan nombor rahsia yang paling canggih berhasil dibukanya.

Namun ia sedikit hairan kerana di sana tidak terdapat wang sama sekali, melainkan cawan-cawan berisikan puding warna susu. Ruangannya pun dingin sekali. Akhirnya ia memutuskan untuk memakan puding- puding tersebut sebelum membuka
almari besi lainnya. Kerana lapar ia habiskan semua puding di almari besi pertama.

Lemari besi kedua berhasil dibuka, sekali lagi ia terjumpa puding dalam cawan-cawan plastik. Seluruh
almari ada 5 unit, dan kesemuanya berisi puding, dan ia menghabiskan banyak sekali puding. Namun ia dengan kekenyangan pulang ke rumah dan masih agak heran, kenapa bank itu tidak menyimpan wang sama sekali. Atau mereka memang sudah mengetahuinya akan dicuri? Aah biarlah yang penting aku kenyang serunya.

Keesokan paginya dengan setengah mengantuk ia terbangun kerena suara penghantar surat khabar memasukkan surat khabar ke dalam rumahnya melalui celah jendelanya. Sambil menguap dia membuka surat khabar dan terpaku melihat Head Line di halaman pertama dengan judul bertuliskan dengan huruf yang besar -besar.




'BANK SPERMA DIROMPAK'

3 comments:

amie said...

hahahah....senget!! mst eg yg rompaK bank sperma tue kn???haha

izz3™ 2011 said...

hahahha
mmg r,npe?? nk curi gk la tue hehehhe

amie said...

alangkah bahagianya kalu salah satu puding dlm bank tue ada nama MOHD IZZE BIN MOHD YAZID...hahahah