Saturday, December 25, 2010

“Kenapa Saya Suka Oh! Media Network”


Salam blogger
Aku teruja sgt2 bila Oh! Media wat contest yang boleh dikatakan sgt mudah,mudah ke?? 1st time join contest nie ala2 join teka silang kata kat akhbar la plak. Dah tgk hadiah2 yg Oh Media nk bg(ehem) ?? Xdpt mug pun,dpt perfume pon da ok,ahaks!!! So dengan 'excited' nya aku menjawab soalan td “Kenapa Saya Suka Oh! Media Network” ??

1. “Kenapa Saya Suka Oh! Media Network” ??
~ sebabnyer Oh! Media nie guna perkataaan OH!! ,sbb dengan perkataan Oh! nie mcm2 benda kita boleh buat ayat, diibaratkan seperti laman2 web Oh! Media nie la seperti Oh! Tidak Oh! Artis Oh! Islam Oh! Dara Oh! Cun.. jarang website lain menghubungkan 1 nama dengan satu perkataan,dengan Oh! kita enjoy!!

2. “Kenapa Saya Suka Oh! Media Network” ??
~ aku paling suka Oh! Media kalau update entry atau post,jarang xd gambar n video,paling2 'koman' ade gambar,seperti orang lain jgk,pembaca mesti xboring kalau ada entry yang bergambar kn cool!!

3. “Kenapa Saya Suka Oh! Media Network” ??
~ nak tau kenapa aku suka Oh! Media?? tgk SINI hehe Kg Oh jiran kg aku..sebelah2 jerr

4. “Kenapa Saya Suka Oh! Media Network” ??
~ nak tau lg kenapa aku suka Oh! Media?? sebab fans nya,memang superb!!! Oh! Media xpernah sunyi,ade jer suppoter,ramai kawan2 yang aku kenal dari Oh! Media,laki ke pompuan ke kadang2 komen kat entry sambil borak2 haha jgn marah ea Oh!

5. “Kenapa Saya Suka Oh! Media Network” ??
~ Oh! Media byk buka mata masyarakat,remaja belia seperti aku dengan entry atau post2 kesedaran dan agama. Oh! Islam adalah platform terbaik untuk mendidik anak2 muda kita.

JOM SUPPORT OH! MEDIA

http://ohmedia.my/




Kepada OH! MEDIA aku nak hidangkan video nie,sebab video nie selalu je sebut Oh! 40 kali sebut jadi doa untuk aku dapat tempat 1st. hak hak hope enjoy !!

0 comments: