Saturday, December 25, 2010

2010 :( | 2011 :D


Alhamdulillah Tahun 2010 akan melabuh tirai lebih kurang 6 hari lagi,tahun 2010 banyak benda yang terjadi kat aku.. Banyak dugaan dan cabaran aku tempuhi selama 2010,di antaranya aku memasuki pra alam pekerjaan iaitu praktikal selama 4 bulan untuk menghabis pengajian aku di UNIKL, konvokesyen dan lain2.

Sekarang dah 6 bulan bekerja,sebenarnya dalam mencari pengalaman untuk melangkah lebih jauh Insyaallah. Baru aku sedar bukan senang nak cari duit hmmmm.. Azam untuk 2010 ada sesetengah nya dah aku tunai,untuk tahun 2011 Insyaallah ada beberapa perkara yang lebih besar menanti.. Hope Dia dapat memudahnya untuk ke arah tersebut Amin. Korang cmner plak? azam 2010 da settle lom ??

2 comments:

azhar said...

mood kita sama...mood tahun baru..hehe..good luck utk tahun 2011

izz3™ 2010 © said...

sme tue cmner bro? oraitttt gud luck too bro