Monday, November 16, 2009

Soalan atau...???


*Anda berader di stesen bas dan rakan anda ternampak sambil bertanya: "Tunggu bas ke?"
Anda harus menjawab: "Taklah aku tengah tunggu helikopter, lambat plak ari nie ye"

* Anda hendak pergi ke bilik mandi untuk mandi dan rakan sebilik anda bertanya: "Ko nak mandi ke?"
Jawab : "Taklah aku nak pi main lelayang kejap, ko nak join?"

* Anda sedang menulis surat dan rakan anda menegur: "Aik? tulis surat nampak?"
Jawab : "Oh ye ke? aku tak prasan ah...tangan aku bergerak sendiri"

* Anda sedang makan nasik dan orang tegur: "Makan nasik?"
Jawab : " Mata ko buta ke per? Kan aku tengah minum teh ais nie?"

* Anda baru pulang dari kerja dan jiran anda bertanyer: "Baru balik dari keje?"
Jawab : "Taklah, saya dari rumah, nak pi keje lah nie...opis saya dah pindah kat
rumah..dan rumah saya dah pindah kat opis"

~aku rase korg prnh alami situasi d atas kn? Korg rse2 nk tmparr laju2 x org or member yg tnyer korg cmtueeee? Yang SENGAL nyer diorg da tau korg ngah wt pe tp d tnyer lg..peramah? (maybe la)
(aku bce smbil gelak.miahahaha)papepon layanzzzzzzz


4 comments:

cj'alhafiz said...

haha....mmg slalu sangat and aku slalu juga bertanya soalan-soalan yag aku dah tahu jawapannya...
bagi aku ni perkara biasa n normal kot...kadang2 tu kita tak sedar pon yang kita buat cmtu...kan?

hi...salam kenalan....

MsAnisSyahirah said...

hahaha..
selalu gak kena..
lawak pun ada..

http://msanissyahirah.blogspot.com/

**Bila Comel Jadi Comot** said...

biasa la u manusia x terlepas dari kesilapan tol x.

old_trafford said...

mungkin dia seorang yang peramah..muahaha.