Tuesday, September 8, 2009

Magic 5 senn...........WORKING!!!



Sepasang suami isteri dah bersiap-siap nak masuk ke bilik tidur bila tiba-tiba mereka terdengar suara anak bongsu mereka menangis teresak-esak .

Mereka pun pergi mendapat anak itu lalu bertanyakan kenapa dia menangis.

Si anak menjawab dia telah tertelan duit syiling lima sen dan sekarang dia takut akan mati sebab tertelan duit tu, lalu terus menangis teresak-esak.

Si ayah yang buntu nak memujuk anak itu tiba-tiba teringat duit dalam poket seluarnya lalu mengeluarkan duit lima sen. Kemudian si ayah berpura-pura membuat magik dan mengeluarkan duit lima sen dari telinga anaknya. "Ha, kan ayah dah keluarkan ni." Si anak teruja dan terus berhenti menangis.

Dengan sepantas kilat anak itu mengambil duit lima sen itu dan menelannya lalu berkata, "Buat lagi sekali ayah."

p/s: de gak yg kna penamparrr





9 comments:

Maduz said...

mcm siot jer...mampos anak tu!!! Wakakakaka....

sakaKun™ 2009 © said...

hahhaha
tau xpe
koleksi syiling lam perottttt
muahahahhahahahha

dee sygg said...

hahaha . :DD

lawak dehh cte neh . kikiki .

maty la budak uh an . hishh2 .

sakaKun™ 2009 © said...

dak tue nk menabonggg
slh lobanggg
muahahahhaha

reen said...

magic yg x leh d contohi..
tx btul ke bapak budak tu??
pendek akal tul la..
nk wt magic x kna tmpat wehhh..

sakaKun™ 2009 © said...

akak..jgn try kt uma taw magic nie..hehehhehe

reen said...

x hingin akak!!
bek kumpul 5 sen tu wt beli sekerim..hik3

sadmonday said...

hehehe.. cube suh ayah dia bagi duit lima posen plak... hehehehe... klaka siot...

Yana said...

hahahah!funny!=D