Monday, August 10, 2009

CONTOH2 AYAT TERSIRAT PEREMPUAN..

Kalau dah namanya perempuan... ... ...


1. Kalau perempuan tanya: Lawa ke budak pompuan tu?
Makna tersembunyi: Siapa yang paling lawa? I ke,budak pompuan tu?


2. Kalau perempuan tanya: You dah makan ke belum?
Makna tersembunyi: Jom pi makan. Lapar ni!


3. Kalau perempuan kata: Lawa-lawa la baju kat sini, yek.
Makna tersembunyi: Belikanlah untuk I.


4. Kalau perempuan kata: Rasa macam nak pening la.
Makna tersembunyi: Tolong picit kepala.


5. Kalau perempuan kata: Letihnya hari ni. Mana nak masak, basuh kain-baju lagi...
Makna tersembunyi: Kita makan kat luar jelah.
Lepas tu, tolong basuh kain-baju sekali, yek.


6. Kalau perempuan kata: Kita lebih sesuai berkawan saja.
Makna tersembunyi: I tak nak kat you. Tak paham-paham ke?


7. Kalau perempuan kata: I suka berkawan dengan you. You baik,memahami bla bla bla...
Makna tersembunyi: Hish... I rasa macam minat sesangat kat you a.Rasa macam
nak jadi awek you je.


8. Kalau perempuan tanya: You pernah tak teringatkan awek you yang dulu?
Makna tersembunyi: Kalau nak gaduh, kalau berani sangat, sebut la nama dia depan
aku.


9. Kalau perempuan kata: I sanggup berkorban demi kebahagiaan you.
Makna tersembunyi: Amboi! Aku kena berkorban.Habih, hangpa dua ekoq gak yang
seronok.


10. Kalau perempuan kata: I tak kisah kalau memang betul you nak kahwin lagi satu.
Asalkan you berterus-terang dengan I, bersikap jujur dan berlaku adil.
Makna tersembunyi: Sapa kata aku tak kisah? Adil ke tak adil,aku tak kira!
Langkah mayat aku dulu sebelum nak menikah lagi satu

btol ker...? Lu pikir la...weeeeeeeeee


saka a.k.a izz3

11 comments:

Sofia said...

Assalamualaikum wbrt :)

Hehehe.... Paham sangat perangai perempuan yer... Hehe.. 1001 mcam...

lumut said...

Kalau perempuan kata: I sanggup berkorban demi kebahagiaan you.
Makna tersembunyi: Amboi! Aku kena berkorban.Habih, hangpa dua ekoq gak yang
seronok.

berkorban..lepas tuh nangis mcm org gle..hmmm

sakaKun™ 2009 © said...

HAHA..kte tggu pmpuan ckp cmtu...heee

LuVidA^^ said...

contoh ayat tersirat laki xde ke?
nak tau ni..

sakaKun™ 2009 © said...

akn ku cube usahakn..heee

w a n a said...

ada btolnyaaa jugak tu kan.. saye sokong!!!

sakaKun™ 2009 © said...

sokong jgn x sokong..!! thnx kpd u all yg sdi bg komen....

~najihahfaizahazaman~ said...

oh tapi kena ingat. bukan sume girl mcm tu yer. :D

puteRi hatimu~ said...

y no satu sy sokong.. y len2 xtau a..uhu..! xsume popuan cmtu ek

izz3™ 2010 © said...

sekadar renungan bersama..ambik yg positif jerr ok...eh mcm knl jer puterachemomoi nie hehehe

puteRi hatimu~ said...

ouh.. cmtu.. oke..
kenal ke? eheh.. sy pom mcm knl izz3.com nih[ownernye]